Firminio stiliaus ir brandbook sukūrimas
Firminis stilius – stiprios ir nuoseklios įmonės skiriamasis bruožas. Jis užtikrina kompanijos išskirtinumą ir identifikaciją pristatant ir reklamuojant kompaniją; tai pirmasis kontaktas su būsimaisiais klientais.
Pagrindiniai elementai, kurie sujungia firminį stilių į vieningą vizualinę išraišką (stilistinę vienovę), yra šie:
- prekės ženklas (pavadinimas, logotipas)
- spalvinis sprendimas (pagrindinės spalvos, spalvų deriniai)
- šriftas
- šrifto komponavimas
- grafiniai elementai (nuotraukos, iliustracijos, grafiniai akcentai)
- vienoda kompozicija
Kiekviena detalė yra ypatingai svarbi. Nuo senovės laikų prekės buvo žymimos ženklu tam, kad individualizuotų jas, išskirtų iš kitų. Laikui bėgant, kai prekyba klestėjo ir augo, prekės ženklas tapdavo vis svarbesnis.
Šiandien kuriant įmonės firminį stilių svarbu apgalvoti spalvų gamą, parinkti gerai įskaitomus šriftus, tinkamus grafinius elementus, gerai sukomponuoti elementus, nes kiekviena detalė gali turėti tam tikros psichologinės įtakos žmogui – potencialiam klientui.
“Brandbook” – dokumentais patvirtintos prekės ženklo identifikacijos ir vystymo taisyklės.
“Brandbook” visada vertinamas ne kaip atskiras dokumentas, bet kaip neatskiriama prekės ženklo dokumentų, tarp kurių yra prekinio ženklo vizualiniai aspektai, paketo dalis. Tai iš esmės yra firminio stiliaus vadovas.